VERZENDEN
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Je kan je pakket volgen met de trackingcode. Deze krijg je per email toegezonden op de dag dat je bestelling wordt verzonden. Als je de trackingcode al hebt kan je ook de bestelling op Postnl volgen
Geen email met tracking code ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1 - 3 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon dezelfde werkdag. Bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 4 werkdagen.
Hoe worden de verzendkosten berekend?
Brievenbuspost aan de hand van de tarieven van PostNL a € 3,95
Pakketpost aan de hand van de tarieven van PostNL a € 5,95
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Wanneer je een bestelling hebt gedaan, maar je gegevens kloppen niet, neem dan direct contact op met de klantenservice.
Ik heb mijn adres verkeerd opgegeven, hoe kan ik dit veranderen?
Wanneer bestelling eenmaal is geplaatst kunt u deze niet meer wijzigen. De klantenservice kan dit wel voor je doen, dus neem aub zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Let op: wanneer deze bestelling reeds verzonden is kunnen wij het niet terugroepen. Pas wanneer het pakket aan ons retour komt kunnen wij de gegevens wijzigen. Wij zullen het pakket dan opnieuw versturen nadat de verzendkosten opnieuw zijn betaald.
NB.: Wanneer u bij de eerste zending geen verzendkosten hoefde te betalen, zullen wij deze ditmaal wel in rekening brengen.
PRODUCTINFORMATIE
Hebben jullie en vegan / halal sprinkles?
Ja wij hebben een speciale pagina met vegan / halal sprinkles.
Wat is de houdbaarheid van jullie sprinkles?
Al onze sprinkles moeten op een droge / koele plek bewaard worden. Het is raadzaam om direct zonlicht op de sprinkles te vermijden. Op een donkere plek opbergen heeft de voorkeur.
Onze sprinkles hebben een houdbaarheid van 6-18 maanden en bij de juiste omstandigheden zelfs langer.
Zijn de kleuren van jullie Sprinkles net zoals op de foto's?
Let op: kleuren kunnen afwijken!
De kleuren van onze producten op deze website kunnen afwijken van de daadwerkelijke productkleur. Dit heeft te maken met hoe de kleuren op je computer of telefoon zijn ingesteld, maar ook het type beeldscherm heeft invloed op hoe je kleuren ziet. Daarnaast zijn effecten in Sprinkles als glans/metallic moeilijk over te brengen op een productfoto.
KLACHTEN
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? Dat vinden wij spijtig om te horen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sprinklelicious.nl Wij proberen de mail bij een klacht binnen 24 uur te beantwoorden.
Ik heb niet alle producten ontvangen.
Onze excuses! Neem even contact op met de klantenservice dan sturen wij de missende producten zo snel mogelijk naar je op.
Voor andere vragen en opmerking kunt u contact opnemen met onze klantenservice.